Terug in Point Cook. - Reisverslag uit Point Cook, Australië van Lisa Bremmers - WaarBenJij.nu Terug in Point Cook. - Reisverslag uit Point Cook, Australië van Lisa Bremmers - WaarBenJij.nu

Terug in Point Cook.

Door: Lisa Bremmers

Blijf op de hoogte en volg Lisa

30 Januari 2015 | Australië, Point Cook

Daar ben ik weer.

Inmiddels alweer 2 weken thuis en mijn “dagelijkse leven” is weer in gang.
Ilke en ik zijn vanuit Sydney samen naar Canberra gereden op 14 januari waar we 2 nachten zijn verbleven in een luxe hotel! Emma; onze 3e medereizigster bleef in Sydney omdat zij vanuit daar verder ging reizen. In Canberra was weinig te beleven we hadden het in een dag gezien.. Maar dit was mij van te voren al verteld! Haha

In Canberra heb ik Ilke 16 januari afgezet bij de Greyhound (een touring bus). Zij ging vanaf hier terug naar Sydney om vanuit daar naast de oost-kust te gaan reizen!

In Sydney had ik zelf al bekeken hoe ik het beste naar huis “Point Cook” kon rijden deze rit zou ongeveer 9 uur duren. Ik had besloten om precies in het midden een hostel te zoeken en daar te over nachten om zo in 2 dagen naar Point Cook te rijden.

Het midden van de reis was Albury. Hier heb ik gegeten en geslapen om ’s-Morgens vroeg weer vroeg te vertrekken richting huis.

Eenmaal thuis en alles uitgeladen te hebben lage er voor mij een aantal enveloppen klaar.
Hierin zaten hele lieve kaarten / kerstkaarten en een heel leuk geboorte kaartje van mijn liefste vriendinnetje!<3 Allemaal heeeel erg bedankt ze hangen allemaal op mijn wall of fame!

Lekker optijd mijn nest in en de dag erna was de familie Vervoort thuis. Gezelligheid!

Deze 2 weken zijn voorbij gevlogen. Voor de kinderen hier is de zomervakantie a.s. zondag voorbij, velen zijn vandaag “vrijdag” zelfs al voor het eerst weer naar school geweest.

Helaas moet ik morgen afscheid nemen van een heel lief, Duits vriendinnetje die gaat vanaf morgen reizen door Australië voor een aantal maanden en daarna naar huis.

We hebben afgesproken als we beide thuis zijn af te spreken aangezien we niet HEEL ver van elkaar af wonen.

Vandaag heb ik weer een nieuw meisje leren kennen! Een hele leuke Nederlandse meid.
We hebben echt uren zitten kletsten bij de rooftopbar in de zon.. Super gezellig!
Maar na een poosje natuurlijk BEIDE VERBRANDT oops….
We zijn nog even de H&M van binnen gaan bekijken “HA-HA” en toen weer naar huis met de trein.
Morgen gaan we gezellig samen uit eten en elkaar nog beter leren kennen!

De foto’s van onze roadtrip Sydney komen op mijn foto pagina, Ik kan helaas alleen niet alle fotos erop zetten want dat zijn er veel te veel! Tegen de tijd dat ik thuis ben maak ik een mooi
foto-boek dat iedereen mag komen bekijken!

Ik heb ze net online proberen te zetten maar helaas is het niet gelukt.
Internet is te langzaam of de website werkt niet.
Ik zet ZSM een nog even een kort berichtje erop als de foto’s online staan!


Tot snel lieve mensen!
Dikke kus van Lisa uit Australië

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Lisa

Actief sinds 03 Aug. 2014
Verslag gelezen: 232
Totaal aantal bezoekers 10197

Voorgaande reizen:

03 Augustus 2014 - 23 Juli 2015

Australië avontuur.

Landen bezocht: