Dag 1 & 2 Australië - Reisverslag uit Point Cook, Australië van Lisa Bremmers - WaarBenJij.nu Dag 1 & 2 Australië - Reisverslag uit Point Cook, Australië van Lisa Bremmers - WaarBenJij.nu

Dag 1 & 2 Australië

Door: Lisa Bremmers

Blijf op de hoogte en volg Lisa

06 Augustus 2014 | Australië, Point Cook

Ben ik weer,

Anderhalve dag gehad in het mooie maar drukke Australië!
Eerste nacht nog echt wel last gehad van de zogenoemde jetleg..
vanacht al wat beter geslapen al ben ik wel nog wakker geweest van 5 tor half 7 vanmorgen Australische tijd.

Gisteren zelf geprobeerd te fietsen naar het plaatselijke winkelcenprum van point cook...

Mariska en marco hadden me een telefoon en een kaartje klaar gelegd maar ondanks dat.. bleek ook dit nog een hele klus.
van het kaartje begreep ik vrij weinig en mijn richtingsgevoel liet me aardig in de steek..

Door te vragen kwam ik uiteindelijk wel op de plaats van bestemming.
Stoplichten, links fietsen, waar moet ik oversteken?? het was me allemaal een raadsel haha..

Aangekomen in het point cook centre was ik er zo doorheen.
Ik wist niet waar ik wat moest vinden dus ben ik maar terug gefietst nouja.....?

Eenmaal onderweg naar huis was mijn richtingsgevoel helemaal verdwenen ik wist het echt niet meer?!?! Links, Rechts of Rechtdoor... het leek ook allemaal zoveel op elkaar..

Eenmaal in de buurt van het huis van Marco en Mariska wist ik niet meer welke straat of huisnummer.. HELAAS

Ik heb in 3 straten misschien wel 10 rondjes gefietst tot ik in een straat ben blijven staan omdat ik me kon herinneren dat ik een foto had gemaakt van het bordje dat in de straat stond.. Waarom..?! Geen idee..

Wel kwam dit ineens heel goed van pas.. Ik ben er naar gaan zoeken en bleek dat het een blok verderop stond. Tot op dat moment had ik geen huisnummer en wist ik het niet meer.

Na een kwartier ging mijn telefoon rinkelen en kreeg ik appjes en fb berichten binnen en dacht ik dan moet ik wel heel dicht bij zijn.. in mijn appjes stond het adres met het nummer ik heb het geopend en bleek dat ik al een kwartier voor de voordeur stond... #FAIL...

Al vrijsnel was Marco thuis en ben ik met Marco samen Jullian van het Kdv gaan halen.

Thuis nog wat gekletst en voor we het wisten was iedereen thuis en stond er verse sushi voor onze neus en hebben we hier heerlijk van gegeten samen met de zus van Marco + Man &kids.

Samen met Mariska opgeruimd. Marco was ondertussen zijn zus +gezin naar net vliegveld brengen.

Ook met Mariska gezgllig even gekletst over vanalles en niets!
Ik heb mijn koffer nof uitgepakt en ben daarna gaan slapen.



Vandaag heb ik samen met Marco en Jullian, Joey naar school gebracht! MYGOD wat is Australië een gigantisch doolhof.

Op de terugweg was het spoor me nader en was ik de hwle weg alweer kwijt! De rest van de ochtend hebben we boodscappen gedaan, lekker geluncht en een beetje opgeruimd.

We zijn net Joey weer op gaan halen en de weg was toch met herkenningspunten wel een beetje blijven zitten.

Nu is Marco even met joey terug naar school en zit ik gezelig met Jullian spelletjes te spelen!

Straks lekker eten en weer optijd naar bed!

tot over een paar dagen♡

xxxxxxxxx vanuit Australië

  • 06 Augustus 2014 - 09:51

    Tineke:

    Hoi meid, leuk om te lezen dat het goed met je gaat, op wat verkeersissues na dan.....misschien volgende keer tomtom mee

  • 07 Augustus 2014 - 10:28

    Liesbeth :

    Hallo Lisa
    Weet wat je voelt. Had ik het begin ook en als ik met kerst er weer zal zijn zal ik ook weer moeten zoeken. Schaam je niet je bent niet enige. Heb toch hartelijk om je verslag moeten lachen!!! Geniet verder en zie je volgende verslagje wel weer.
    Lieve groet ook aan de Vervoortjes.
    Liesbeth

  • 07 Augustus 2014 - 22:38

    Mama:

    op het moment dat ik dit schrijf sta jij alweer bijna naast je bed. En mag je zo meteen gaan ontbijten en dan Joey naar school brengen.
    Wij gaan zo meteen lekker slapen.
    Vandaag hard gewerkt in de tuin, papa en ik zijn "kapot" en hebben besloten om morgenvroeg weer richting de camping af te reizen.
    Vandaag hebben we ons weer even door de telefoon gesproken. Vindt het leuk om te horen dat je het prima naar je zin hebt. En zoals we al Marco en ik hadden aangegeven heb je daar gewoon een paar dagen voor nodig voor je weet : wat waar ligt.
    Heel veel plezier vandaag, ik ga zo meteen eens kijken naar de rit die je gaat maken: The Great Ocean Road.
    Ben benieuwd naar je verhalen en foto's

    XXX
    Mama

  • 08 Augustus 2014 - 11:34

    Heike:

    Lieve Lisa,
    wat leuk dat wij je zo, als niet facebookers, ook kunnen volgen!!
    Lees dat je het prima naar je zin hebt daar en dat links en rechts, rechtdoor enz komt heus wel goed.
    (Grappig om te lezen dat je gewoon voor de deur staat!)
    Amuseer je en geniet lekker van je avonturen
    liefs Hugo en Heike
    ps , wat schrijf je leuke berichtjes

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Lisa

Actief sinds 03 Aug. 2014
Verslag gelezen: 274
Totaal aantal bezoekers 10199

Voorgaande reizen:

03 Augustus 2014 - 23 Juli 2015

Australië avontuur.

Landen bezocht: