Time flys when u're having fun! - Reisverslag uit Point Cook, Australië van Lisa Bremmers - WaarBenJij.nu Time flys when u're having fun! - Reisverslag uit Point Cook, Australië van Lisa Bremmers - WaarBenJij.nu

Time flys when u're having fun!

Door: Lisa Bremmers

Blijf op de hoogte en volg Lisa

12 Augustus 2014 | Australië, Point Cook

Lieve allemaal,

Het word wel weer tijd voor een nieuw stukje.
De eerste week is om, wat vliegt de tijd.. De korte nachten met weinig slapen zijn zo goed als verdwenen. Ik slaap inmiddels ongeveer 10 uur per nacht wat prima te doen is. Hierdoor ben ik 's-middags ook niet meer moe met het idee dat ik moet slapen!

Ook de dagen vliegen voorbij, ik heb inmiddels hier in Australiё mijn haren geverfd en ook de stap gezet om ze hier te laten knippen. Was mijn lange haren namelijk helemaal beu! haha...

Naar beide winkelcentere's in de buurt fiets ik inmiddels ook alleen.. en wel met zelfvertrouwen :D ZONDER DE WEG KWIJT TE RAKEN!!

Gisteren bij vrienden van Marco en Mariska geweest, erg gezellig! Hier zijn we blijven plakken en voor we het wisten was het pik donker en ijskoud! Ik mocht met de auto naar huis rijden..
Spannend maar uiteindelijk stelde het niets voor.. Je bent er namelijk inmiddels zo aan gewend door het fietsen aan de linkerkant dat rechts ook raar zou zijn nu :)

Bij de familie Vervoort heb ik het prima naar mijn zin en heb ik zeker niets te missen!

Hier heb ik ook heerlijk genoten van een echte Australische Meat Pie iets typisch Australisch die ik MOEST proeven van Mariska. We zochten er allebei een uit om dan te proeven van beide:
Ik zocht een Meat pie met Bacon, Beef and Cheese uit.

Mariska koos voor de Meat Pie Beef peper. Ze waren beide erg lekker maar toen we elkaar vroegen om de "Lekkerste" kwam bij mariska mijn keuze uit en bij mij Mariska's keuze.. Eigenlijk wel grappig!

Over eten gesproken.. van het weekend hadden we visitors die ook zijn blijven eten en op zijn nederlands hebben Mariska en ik gekookt! Samen hebben we bereid : 2 kolen stampot, en op zijn lekker Limburgs ZOERVLEIS! (zuurvlees) :D :D

Morgen gaan we als het weer een beetje meezit naar de Queen Victoria Night Market om te kijken en een aantal souvenirs te scoren! Ook gaan Mariska en ik hier opzoek naar een paar leuke UGG's daar moet ik natuurlijk gebruik van maken als ik hier in Australiё zit!

Ik kijk HEEEEEL erg uit naar het komende weekend ik ga nemalijk met Mariska de Great ocean road rijden!! We hebben besloten er een weekend tripje van maken omdat we dan meer kunnen zien.

A.s. zaterdag middag rijdt ik met Mariska samen richting Peter Borough om vanuit hier al een stuk te bezichtingen. We zullen dan 's-avonds naar Peter Borough terug gaan om hier te eten en te overnachten. Zondag zullen we deze afmaken en weer richting Point Cook terug rijden.

Het is hier nu 20.17 uur en ik ben totaal gebroken! Doodmoe...
Daarom ga ik zo lekker mijn nest in en heerlijk slapen.

Lieve allemaal misschien dat ik er morgen aan toe kom om nog een stukje te schrijven over de Queen Victoria Night Market.

Mocht dit te laat worden dan tot na het weekend met hopelijk een heleboel geweldig mooie foto's.

Heeeeeeeel veel lieve Groeten vauit Point Cook, Victoria.

  • 12 Augustus 2014 - 13:20

    Mama:

    Leve sjat, leuk sjtukske hubs se gesjreve.
    Veer, pap en mam wachte in spanning dien volgend verslaag aaf.
    XXX pap en mam.

  • 12 Augustus 2014 - 13:26

    Landje:

    Ha Lisa,
    Waat leuk om alles te leaze.... Bun auch totaal neet jaloers ;-)! Heel veul plezeer mit ut tripje langs de great ocean road. Geniet geniet geniet en geaf mien zus, sjoonbroor en neafkes unne dieke knoevel van mich!
    X Landje

  • 12 Augustus 2014 - 17:34

    MarianneSlangen:

    wat leuk om zo met je mee te lezen Lisa. Ik geniet hier echt van .

  • 12 Augustus 2014 - 23:03

    Britta:

    Gaaf Lisa! Geniet!

  • 13 Augustus 2014 - 00:21

    Opa En Omawillems:

    ha lisa na een paar vergeefse pogingen om jou verslag te lezen kwamen wij vandaag wel door en konden we je toekomstige trip met Mariska langs de gr. ocean road lezen , een geweldige belevenis met o.a. de twaalf apostelen ,wij hebben deze route ook mogen rijden geweldig geniet er van en maak maar genoeg fotos.gr opa,en oma.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Lisa

Actief sinds 03 Aug. 2014
Verslag gelezen: 216
Totaal aantal bezoekers 10204

Voorgaande reizen:

03 Augustus 2014 - 23 Juli 2015

Australië avontuur.

Landen bezocht: