snel mijn bed in! - Reisverslag uit Point Cook, Australië van Lisa Bremmers - WaarBenJij.nu snel mijn bed in! - Reisverslag uit Point Cook, Australië van Lisa Bremmers - WaarBenJij.nu

snel mijn bed in!

Door: Lisa Bremmers

Blijf op de hoogte en volg Lisa

13 Augustus 2014 | Australië, Point Cook

Lieve allemaal,

Het is hier inmiddels 23.00 uur geweest en dat is mij nu te laat om
nog een heel verhaaltje over de indrukwekkende Queen Victoria
market te schrijven.

Daar neem ik morgen even de tijd voor!

Dus bij deze van mij voor jullie,
Ik wens jullie een fijne middag/ avond toe.
& alvast een hele fijne nachtrust.
Mijn woensdag is alweer bijna om en daarom ga ik nu lekker slapen.

heeeeeel veel lieve groetjes &Kusjes van mij. ♡♡

  • 13 Augustus 2014 - 15:18

    Pap En Mam:

    Veer winst dich ein heel fijne nachrus.
    XXX
    Pap en mam

  • 13 Augustus 2014 - 17:09

    Tineke:

    Jij ook weltrusten en kijk uit na je volgende verslag

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Lisa

Actief sinds 03 Aug. 2014
Verslag gelezen: 193
Totaal aantal bezoekers 10195

Voorgaande reizen:

03 Augustus 2014 - 23 Juli 2015

Australië avontuur.

Landen bezocht: