Time flies.... - Reisverslag uit Point Cook, Australië van Lisa Bremmers - WaarBenJij.nu Time flies.... - Reisverslag uit Point Cook, Australië van Lisa Bremmers - WaarBenJij.nu

Time flies....

Door: Lisa Bremmers

Blijf op de hoogte en volg Lisa

22 Augustus 2014 | Australië, Point Cook

Pfffffff... wat vliegt de tijd..

Het besef komt nu echt wel dat het weekend dat nu aanbreekt het laatste voor mij zal zijn... ;(

De afgelopen 3 weken zijn voorbij GEVLOGEN.. het is zo gek om te bedenken dat ik volgende week zaterdag 30 augustus alweer richting Nederland ga vliegen..

Het was en is nogsteeds een ongelofelijk mooie ervaring waar ik nog lang van mag en ga nagenieten!

Veel liefde voor Australie. <3 <3

Maar niet te snel getreurd nog een weekje te gaan waar we nog een leuke en gezellige week van gaan maken!

Dit weekend allereerst nog leuke dingen gepland vandaag heb ik weer een hele lading appelflappen gebakken! Deze dienen als toetje voor morgen avond. Wij gaan namelijk morgen eten en kolonisten van catan spelen bij vrienden van Marcco en Mariska, wij zorgen dan voor het toetje : Poffertjes en Appelflappen!

Ook gaan we morgen nog een poging doen om UGG's te shoppen!
Zondag gaan we naar de dierentuin! Deze gevuld met alleen maar Australische dieren.. Ik kijk hier ook weer erg naar uit. Ik houd namelijk van dierentuinen :D

Het zonnetje breekt hier steeds meer door de wolken heen en vandaag dan ook echt met de korte mouwen gelopen! De lente staat hier dan ook voor de deur.. in tegenstelling tot Nederland als ik thuis kom is het alweer bijna herfst...

Nederland ontwaakt nu langzaam en hier is het alweer bijna avond ik mag een pizza gaan uitzoeken voor de movie night! Straks lekker op de bank met een filmpje dus!! Gezelligheid. :)

tot snel,

Heel veel groetjes en dikke kussen vanuit,
Point Cook, Australie. <3

  • 22 Augustus 2014 - 09:31

    Papa En Mama:

    XXXX

  • 22 Augustus 2014 - 09:31

    Papa En Mama:

    XXXX

  • 27 Augustus 2014 - 00:29

    Liesbeth:

    Hallo Lisa

    En ja nu wordt het toch een paar maanden meer. Nog meer van Down Under genieten.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Lisa

Actief sinds 03 Aug. 2014
Verslag gelezen: 196
Totaal aantal bezoekers 10201

Voorgaande reizen:

03 Augustus 2014 - 23 Juli 2015

Australië avontuur.

Landen bezocht: