FOTO'SSSS - Reisverslag uit Point Cook, Australië van Lisa Bremmers - WaarBenJij.nu FOTO'SSSS - Reisverslag uit Point Cook, Australië van Lisa Bremmers - WaarBenJij.nu

FOTO'SSSS

Door: Lisa Bremmers

Blijf op de hoogte en volg Lisa

28 September 2014 | Australië, Point Cook

Vanaf nu zet ik de foto's in een apparte link bij het verslag.
Dit vanwege het feit dat ik het maximale aantal foto's al heb gepost op deze site...

Bij deze de link!... http://australie20142015.mijnalbums.nl/

Dit houd in : Als er fotos bij de komende verslag horen.. zet ik onderaan het verslag; bij dit verslag horen foto's met de link erachter...

Staat er geen link? dan heft het betreffende verslag ook geen foto's;)

Het album waar de foto's in staan noem ik hetzelfde als de titel van het betreffende reisverslag om het zo duidelijk mogelijk te maken.

xxxxxxxxxxxxxxxxx vanuit AUSSIE..

PS.... er staan nu wel foto's in van het verslag van vandaag "It's bin a while..." omdat ik er toen pas achter kwam dat ik geen foto's meer kon posten:)

Have a wonderfull day ik ga lekker optijd slapen :)

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Lisa

Actief sinds 03 Aug. 2014
Verslag gelezen: 238
Totaal aantal bezoekers 10203

Voorgaande reizen:

03 Augustus 2014 - 23 Juli 2015

Australië avontuur.

Landen bezocht: