Weekend trip Great ocean road & Grampians. - Reisverslag uit Point Cook, Australië van Lisa Bremmers - WaarBenJij.nu Weekend trip Great ocean road & Grampians. - Reisverslag uit Point Cook, Australië van Lisa Bremmers - WaarBenJij.nu

Weekend trip Great ocean road & Grampians.

Door: Lisa Bremmers.

Blijf op de hoogte en volg Lisa

03 November 2014 | Australië, Point Cook

Ik zou eigenlijk 4 dagen en 3 nachten naar de Grampians gaan afgelopen weekend.. althans; dat was gepland.. Helaas werden deze plannen woensdag helaas gecanceld.. maar niet te lang getreurd..

Ben meteen opzoek gegaan naar iets dat ik wel eventjes weg kon.. ik had me er namelijk wel een beetje op verheugd.

Uiteindelijk zat ik zaterdag morgen om kwart over 6 's-morgens in de trein om optijd bij de Pick up plaats te zijn.

Ik had geboekt: een 2 daagse reis via de Great Ocean Road naar de Grampians.

Mijn 1e post op Facebook toen ik even internet had.

Dit was mijn geld zeker waard!

Vandaag heb ik the great ocean road weer opnieuw beleefd.. nogsteeds val ik stil van al het moois om me heen!

Ook niet te vergeten de Lieve & Leuke mensen die ik hier heb leren kennen tijdens deze reis.

Ik geniet nu van de gratis wifi van de MC Donalds.. daar vindt ons diner namelijk plaats ;D

Dalijk nog 2.5 uur in de bus richting Halls Gap waar we gaan overnachten.
Hier gaan wij straks genieten van een heerlijk glaasje wijn!!

Morgenvroeg kennis maken met wilde kangeroe's en alle andere aussie animals!

En last but finally not least... The grampians! ♡♡
Loving life and enjoying every moment of being here.


Mijn 2e dag van de tour heb ik de Grampians bezocht!
Dit was ongelofelijk mooi.. hier is geen woord goed genoeg voor; hier sta je gewoon te kijken en te genieten!

Ik heb mezelf gepusht om alles te doen wat er gepland was. :
6.15 / 7.15 Ontbijt
7.15 / 8.00 Kangoeroe spotten
8.00 / 10.30 Mountain Chautauqua Peak beklimmen,
10.45 / 12.00 Walk to Jaws of death,
12.15 / 13.00 Walk to MacKenzie Falls,
13.15 / 13.45 Lunch en weer richting Melbourne!

Ik heb gisteren iets meer dan 10 km gelopen / geklommen.. een hele uitdaging maar dat was het allemaal waard!

De Mountain Chautauqua Peak was al een hele klus, omhoog omlaag, links, rechts.. stenen of rotsen waar om- of overheen moet.. het heeft even geduurd MAAR i did it! Wat was ik blij en trots dat ik daar op de “top” stond. En dan ga je weer naar beneden haha.. iets makkelijker!

Doorgereden naar de was of death dit was een 2km lange wandeling naar de “LOOK OUT”. De “LOOK OUT” is het punt waar je dan de foto’s maakt van al het mooie om je heen. JA ook dit was een Geweldige “LOOK OUT” een deze wandeling ging niet vanzelf maar.. uiteindelijk bij de bus inmiddels als á 8km gelopen..

Aangekomen bij de Mackenzie Falls.. Dit was op het eerste gezicht niet veel maar toen we eenmaal HELEMAAL beneden waren stonden we toch even met de mond vol tanden.. je moet er wat voor doen maar dan heb je ook wat… Wat een mooi gezicht! Ik ben er gaan zitten en gewoon naar gekeken.. na een paar mooie foto’s gemaakt te hebben toch maar besloten weer naar boven te lopen. We waren in 20 minuten beneden maar alle trapjes op en berg op lopen ging toch iets minder makkelijk!

Na dit alles op weg terug naar Melbourne!
Ik had zulke leuke travel mates, ze hebben me echt geholpen!

Vandaag genoten van heel veel zakdoekjes, strepsils en een flinke Bulk spierpijn!

Ik hoop dat jullie net zo genieten van de foto's zoals ik die momenten in het echt heb mogen beleven!!

heeel veel groetjes en kusjes vanuit Aussie ik mis jullie! <3



De foto's bij dit verslag zijn te vinden op :

http://australie20142015.mijnalbums.nl/ onder de map - Weekendtrip Great ocean road & Grampians.

  • 03 November 2014 - 12:59

    Jean Bremmers:

    Leuk bericht en hele mooie foto's! !! Wish i was there. Xxx d.v.

  • 03 November 2014 - 15:02

    Tineke:

    Wauw indrukwekkend mooie fotos. Geniet van alles om je heen en alles dat je overkomt

  • 19 November 2014 - 20:10

    Door:

    Ha Lisa, wat een avontuur zeg. Mooi geschreven. Ik ben toch wel jaloers hoor. Groetjuuuus

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Lisa

Actief sinds 03 Aug. 2014
Verslag gelezen: 251
Totaal aantal bezoekers 10205

Voorgaande reizen:

03 Augustus 2014 - 23 Juli 2015

Australië avontuur.

Landen bezocht: