Great ocean road 4.0 - Reisverslag uit Point Cook, Australië van Lisa Bremmers - WaarBenJij.nu Great ocean road 4.0 - Reisverslag uit Point Cook, Australië van Lisa Bremmers - WaarBenJij.nu

Great ocean road 4.0

Door: Lisa Bremmers

Blijf op de hoogte en volg Lisa

19 Maart 2015 | Australië, Point Cook

Lieve allemaal,


Weer een Gezellig / mooi weekend Great Ocean Road achter de rug.
Helaas eindigde dit alleen anders dan verwacht.

Het heeft even geduurd voor ik deze reactie geplaatst heb, moest even zelf alles op een rijtje zetten en bijkomen van de schrik….

Afgelopen zondag middag (Australische tijd) hebben wij een auto ongeluk gehad.
Ik ben over de rechter baan geschoten en heb hierbij twee bomen geraakt. De auto is tegen de tweede boom aan geklapt waardoor de motorkap volledig is ingedeukt.

We zijn door vele lieve voorbijgangers geholpen en enigszins gerust gesteld voor zover dit mogelijk was. We waren namelijk alle 4 in shock.

Met 2 ambulances zijn we naar het plaatselijke ziekenhuis gebracht waar we ‘gecontroleerd’ zijn, ook zijn er foto’s gemaakt. Na een aantal uren mochten we allen naar huis.

Onze spullen die nog in de auto lagen konden we gaan ophalen bij het bergingsbedrijf wat de auto heeft weggesleept.
Een droevig gezicht en het maakte mij persoonlijk heel erg emotioneel.

Hoe dit heeft kunnen gebeuren? Daar kan ik ook geen antwoord op geven, helaas..

Afgezien van de schrik zijn we lichamelijk door het oog van de naald gekropen.
1 van mijn lieve vriendinnen heeft hierbij helaas door de klap een gebroken voet opgelopen.
En hebben we alle 4 blauwe plekken, kneuzingen en lichte verwondingen.

Op het moment gaat het fysiek ‘oké’ met me, ik heb nog vrij veel last van mijn kneuzingen en mijn nek die natuurlijk een flinke knak heeft gehad.

Op dit moment probeer ik het hele gebeuren een plekje te geven en dat heeft tijd nodig.
Dit hoofdstuk zou ik zo snel mogelijk willen sluiten. En niet achteruit maar vooruit willen kijken!

Wat we niet moeten vergeten is : dat we buiten het “ongeluk” een heel mooi en gezellig weekend hebben gehad met zijn vieren!

Iedereen die er al vanaf wist heel erg bedankt voor de goede zorgen en lieve berichtjes, doet me goed! Ik wordt hier aan de andere kant van de wereld heel goed opgevangen en verzorgd!


Heel veel lieve groetjes en kusjes,
Lisa

Foto's van ons geweldige weekend naar ook hoe de auto er aan toe was;

zijn zoals gewoonlijk te zien op http://australie20142015.mijnalbums.nl/
het album heeft dezelfde naam als het verslag.

  • 19 Maart 2015 - 14:54

    Odette:

    Ha dappere, lieve Lisa,

    ook in Australie zijn engeltjes : Jij .......en een paar anderen die wel eens op de schouder komen zitten !
    Gelukkig maar.........kump good.....
    Ik hoor van mama jouw avonturen, jouw ervaringen, jouw lef, jouw goede zorgen voor de kinderen etc. Ik zie prachtige foto's ( goede fotografe ....!). Aangezien muziek " mijn ding" is : heb je al wat aussie music gehoord, donwn-under bands, concert ? Klassiek of pop, binnen of buiten ? Ik ben benieuwd.
    Is er ook een GGD of consultatiebureau ? Hoe werkt daar de ( preventieve - ) controle van kinderen ? Laat je t me eens weten ?

    Haaj dich, lieve groeten , odette

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Lisa

Actief sinds 03 Aug. 2014
Verslag gelezen: 411
Totaal aantal bezoekers 10215

Voorgaande reizen:

03 Augustus 2014 - 23 Juli 2015

Australië avontuur.

Landen bezocht: