Een nieuwe update uit aussie. - Reisverslag uit Point Cook, Australië van Lisa Bremmers - WaarBenJij.nu Een nieuwe update uit aussie. - Reisverslag uit Point Cook, Australië van Lisa Bremmers - WaarBenJij.nu

Een nieuwe update uit aussie.

Door: Lisa Bremmers

Blijf op de hoogte en volg Lisa

15 Februari 2015 | Australië, Point Cook

Lieve allemaal,

Dit is inmiddels mijn 20e verslag…

Op het moment is de carnaval in volle gang in het niet zo zonnige Limburg!
Allereerst wens ik jullie allemaal natuurlijk een onvergetelijke en fantastische carnaval toe.

Ik heb een tijdje geleden foto’s proberen te posten van mijn ‘roadtrip’ richting sydney.

Ze staan dan eindelijk online.

Sydney was in een woord geweldig! We hebben veel gezien, gedaan, beleefd en ervaren.
We hebben verschillende museums bezocht maar helaas mochten we bij het merendeel geen foto’s maken. We hebben de verjaardagen gevierd van Ilke en van Emma. Mijn liefste vriendinnetje is bevallen van een wonderschoon mannetje genaamd Cailan wat ben ik trots op de lieve nieuwe papa en mama!

We hebben de hoge toren bezocht om Sydney city van boven te kunnen bekijken maar ook hebben we nog een stapje gezet nog iets hoger te gaan dan dat. Ilke, Emma en ik hebben geskydived! Wat een GEWELDIGE ervaring.. ik ben FLINK zenuwachtig geweest maar dat was het zeer zeker waard!

Het Nieuwe jaar vieren in Sydney was heel speciaal en mooi om te mogen ziet hoe er voor een fortuin vuurwerk van de Harbour-bridge de lucht in gaat! Je moet er wel op zijn minst 15 uur geduld voor hebben.. haha en dan nog hopen dat je een beetje…. Een goed plekje hebt waar je iets kunt zien.

De Nieuwjaarsduik zoals wij “dutchies” hem kennen in Nederland; hebben we hier ook gedaan lekker aan Bondi beach met een heerlijk zonnetje op de rug á gemiddeld 30 graden!

Aan de cockle bay hebben Ilke en ik heel wat avondjes doorgebracht gewoon door te zitten aan de rand van het water en te genieten van alles en iedereen om je heen.

We hebben the chinees garden of friendship bezocht, erg mooi om te zien!
De nodige tripjes met de ferry hebben we gemaakt om de perfecte foto’s te maken van de Harbour-bridge en het Opera-house samen!

De nodige kangeroo’s en koala’s zijn wel gespot onderweg of op golf banen maar natuurlijk is het altijd weer speciaal om ze te zien.

In Darlinghurst waar ons 2e appartement gevestigd was hadden ze bij de “coles” de plaatselijke supermarkt een Nederlands schap! Wat waren Ilke en ik blij, het nodige Nederlandse eten even ingeslagen en heerlijk van genoten. (Hagelslag, Roggebrood, Topdrop, rodekool, bokkenpootjes, Appelmoes, ontbijtkoek en stroop)

Ook hebben we een bezoek gebracht aan de IMAX bioscoop in Sydney deze heeft het grootse IMAX scherm ter wereld.. Ja, het was gaaf om te zien maar van mijn leven betaal ik NOOIT meer een bioscoop kaartje á $35,- omgerekend €24,-.

In de tussentijd ben ik nog met de fam. Vervoort een kijkje gaan nemen bij de Australian Open. Heel gaaf maar het was ook heel warm. Normaal kijk je als Nederlander voor de tv en nu zit je in het stadion!

Sophie het meisje dat ik een aantal weken geleden heb leren kennen. Is inmiddels al zeker een hele goede vriendin! We hebben al heel wat dagen en avondjes samen doorgebracht!
Helaas is ze er niet zo lang maar we maken er samen een gezellige tijd van. We zijn druk aan het plannen om nog “weekendjes” weg te gaan of samen door te brengen om voor haar en voor mij nog dingen te kunnen zien en doen!

Want ja-ja ik ga WEER de Great Ocean Road rijden… Nee ik kan het niet laten. Mijn nieuwe vriendinnetje laten zien hoe ik verliefd werd op Australië.

Ik denk dat de rest het beste te ervaren is om de foto’s gewoon te bekijken!

De link beneden leid je naar de website waar je de foto’s kunt vinden onder de naam Dec./ Jan. / Feb.
http://australie20142015.mijnalbums.nl/

Geniet van de carnaval en of jullie weekje vrij voor degene die niet vieren.
Een dikke kus van Lisa uit Point Cook, Australia.

  • 15 Februari 2015 - 11:28

    Jean Bremmers:

    Mooi sjtukske en hele sjieke foto's. Love you my dear!!!

  • 15 Februari 2015 - 12:25

    Mama:

    Ha leef dochter van os. Leuk om weer ins ut ein en anger te laeze van waat geer allemaol hub mitgemaak. Ut meiste weet ich al omdet veer os bienao dageliks sjpraeke. ;-) maar noe kinne de opa's, oma's en deres van de femilie en vrunj en kinnisse dien belaefenisse auch laeze. XXX mama

  • 15 Februari 2015 - 12:35

    Jolanda:

    Dao bun ich nog eine keer. Waat ein sjoon fotos hubs dich gemaak.
    En de fotos van Julian en Joey zeen erg leuk gewaore.
    XXX D.M.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Lisa

Actief sinds 03 Aug. 2014
Verslag gelezen: 271
Totaal aantal bezoekers 10212

Voorgaande reizen:

03 Augustus 2014 - 23 Juli 2015

Australië avontuur.

Landen bezocht: