Vliegreis van Nederland naar Australie - Reisverslag uit Point Cook, Australië van Lisa Bremmers - WaarBenJij.nu Vliegreis van Nederland naar Australie - Reisverslag uit Point Cook, Australië van Lisa Bremmers - WaarBenJij.nu

Vliegreis van Nederland naar Australie

Door: Lisa Bremmers

Blijf op de hoogte en volg Lisa

05 Augustus 2014 | Australië, Point Cook

Hallo lieve allemaal,

Hier komt dat mijn eerste "verslagje",
Optijd komen om in te checken - CHECK
inchecken - CHECK
wachten op papa die de auto nog aan het parkeren is... DUURTLANG

Zenuwen slaan toe.. ik hoop dat ik papa wel nog even gedag kan zeggen voor dta ik dan die hele reis ga maken.. bellen / appen en dan eindelijk 10 minuten voor ik mag gaan boarden is hij er dan.. knuffels, tranen, lachen, zwaaien en weg ben ik dan.

volgende klus op zoek naar Gate G9 en het enorme vliegtuig dat al klaarstaat!

Papa en Mama achterlaten daar op schiphol was nog een hele klus..
leuk vond ik het niet maar de nodige berichtjes / appjes en telefoontjes zijn verstuurd vanaf mijn vertrek, mijn aankomst in Dubai & Australie tot nu. (10.43u Australische tijd) (02.43u nederlandse tijd)

De vlucht van Amsterdam naar Dubai ging prima alleen een beetje jammer als je dan tussen 2 mensen in moet zitten en niet 1, maar 10 keer naar de wc moet.. haha

Aangekomen in Dubai heb ik geen tijd om mijn ogen uit te komen in deze onwijsmooie vlieghaven omdat het vliegtuig een beetje laat was en we al omgeroepen werden dat we nog maar 10 minuten hadden om te boarden..

Dus zoeken naar je vluchtnummer, zoeken naar de goede gate en dan weer razendsnel je vliegtuig in voor het vertrekt!

Bij vertrek word je dan verteld dat de vlucht naar Melbourne +/- 14 uur gaat duren.. en dan houd je in je achterhoofd wat hebben ze me op het hart gedrukt.. zolang mogelijk wakker blijven, ik doe mijn best ik krijg het menu onder mijn neus en nog geen 2 minuten later ben ik al vertrokken.

Als ik wakker word dan is het (10.00u nederlandse tijd) (17.00u Australische tijd) ik vraag aan het Australische meisje naast me wat ze al gehad heeft van het menu en geeft aan al 3 van de 4 dus het "ontbijt, de lunch en het tussendoortje" deze heb ik gemist in mijn slaap! nog geen uur later krijg ik dan mijn avond eten. Ik kan kiezen tussen chicken curry en beef lasagna. Ik kies voor de lasagna die prima te eten is. Veel beter dan het diner op de eerste vlucht.. Daar kreeg ik namelijk kip met aardappelpuree en groente waarvan ik geen idee had wat het uberhaubt was.. aardappel puree die alles behalve naar aardappel smaakt een beetje jammer.

Maar ach ik heb niets te klagen ik ben heelhuids aangekomen in Australie en werd opgewacht door een vrolijke Mariska met een mooi welkomsbord!

Aangekomen in Point Cook, Victoria, krijg ik nog een warm welkom van Marco, de zus van Marco en haar man.
Er word me gevraagd hoe ik de reis heb ervaren en of alles goedging daarna zijn we allen gaan slapen.

Dat slapen bleek nog een hele klus.. maar na het wakker worden om 2.00u, 5.00u en om 6.00u Australiesche tijd ben ik toch blijven liggenen werd ik om 10.00u Australische tijd wakker prima tijd om op te staan!

Allemaal lieve appjes, smssjes, en facebook berichtes stonden op me te wachten ik heb geprobeerd ze allemaal te beantwoorden, te liken en alles wat hierbij hoort.

Daarna maar eens gaan zitten voor dit verslagje,
Ik wil jullie allemaal nogmaals bedanken voor alle lieve berichtjes ect!!

Ik ga langzaam eens wat eten zoeken, doushen, omkleden en de buurt een beetje verkennen!

tot snel voor mijn volgende verslagje!
xxxxxxxxxLisa.

  • 05 Augustus 2014 - 09:54

    Mama:

    Lieve Lisa,
    leuk geschreven, zo beleven wij de reis op afstand met je mee. Geniet van alles wat je de komende 4 weken gaat zien en beleven. Heel veel plezier!

    XXX en knuffel, mama

  • 05 Augustus 2014 - 10:10

    Vivian:

    Ha meis, Waat super leuk dien leaventje Doa , hie te kinne volgen ! Geneet ervan, dit numme ze dich nooit meer aaf !! Bun benuujd noa dien volgend verslag.

    Dieke knoevel, Vivian

  • 05 Augustus 2014 - 10:17

    Hanneke:

    Sjoone geschreve! Zo bosse toch nog dichbiej! Geneet van dit avontuur. Dieke knoevel en kus van die oet Remunj xxx

  • 05 Augustus 2014 - 10:31

    Annieta:

    Hiii lisa...nou alleen de heenreis blijkt al een hele klus te zijn

  • 05 Augustus 2014 - 10:38

    Annieta:

    Ik had een heel verhaal geschreven,maar volgens mij niet gepakt.dus foto's lots of them,geniet its a one in a life time trip...enjoy..big kiss the other mom

  • 05 Augustus 2014 - 12:10

    Liesbeth:

    Hallo lieve Lisa
    Fijn om te zien dat je goed bent aangekomen en het avontuur nu kan beginnen. Ga genieten van het mooie Australië, want dit land heeft mijn hart ook gestolen. Zorg goed voor mijn boy's knuffel ze maar eens extra van mij en heel veel groetjes en knuffels voor Mariska en Marco. HAVE FUN!!! Dieke knuf veur dicht xxxx

  • 05 Augustus 2014 - 16:42

    Daphne:

    Amuseer dich poeps en veural geniet!!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Lisa

Actief sinds 03 Aug. 2014
Verslag gelezen: 313
Totaal aantal bezoekers 10221

Voorgaande reizen:

03 Augustus 2014 - 23 Juli 2015

Australië avontuur.

Landen bezocht: