Foto's uitzoeken.. - Reisverslag uit Point Cook, Australië van Lisa Bremmers - WaarBenJij.nu Foto's uitzoeken.. - Reisverslag uit Point Cook, Australië van Lisa Bremmers - WaarBenJij.nu

Foto's uitzoeken..

Door: Lisa Bremmers

Blijf op de hoogte en volg Lisa

21 Augustus 2014 | Australië, Point Cook

Hallo Allemaal,

Ik heb even op mij laten wachten maar ik ben met mijn volgende verslag bezig.. haha

De foto's sorteren bleek iets meer werk dan ik had gedacht / verwacht.
Rond de 600 foto's zijn er gemaakt met 2 fotocamera's en 2 telefoons.

Zodra de foto's zijn gesorteerd en uitgezocht worden ook deze vanmiddag / vanavond geuplaod.

xxxxxxxx tot over een paar uurtjes slapend Nederland! <3

  • 21 Augustus 2014 - 09:17

    Mama:

    Pap en ich zeen benuujt.
    XXX

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Lisa

Actief sinds 03 Aug. 2014
Verslag gelezen: 235
Totaal aantal bezoekers 10222

Voorgaande reizen:

03 Augustus 2014 - 23 Juli 2015

Australië avontuur.

Landen bezocht: