Laatste avond Sydney. - Reisverslag uit Sydney, Australië van Lisa Bremmers - WaarBenJij.nu Laatste avond Sydney. - Reisverslag uit Sydney, Australië van Lisa Bremmers - WaarBenJij.nu

Laatste avond Sydney.

Door: Lisa Bremmers

Blijf op de hoogte en volg Lisa

13 Januari 2015 | Australië, Sydney


Spullen grotendeels gepakt, laatste keer naar van mij vakantie op deze mooie plek.

Morgen zeg ik dag tegen Sydney, dag tegen al het moois dat Sydney heeft.
Dag tegen Sydney zeg ik niet voorgoed dat is een ding dat zeker is!

Ooit kom ik hier terug.. om al dit moois nog eens te beleven en al het andere mooie van Australië dat ik nog niet heb gezien! Ik ben mijn hart hier voor een stukje verloren.

Ik ben nu ongeveer op de helft ik heb nog een hele tijd te gaan! Voor nu zeg ik, nog een klein weekje te gaan. Ik heb tot nu toe een heerlijke vakantie gehad met 2 hele lieve meiden!

Morgen zeggen we doei tegen Emma en gaan Ilke en ik samen door naar Canberra om daar nog 2 nachtjes door te brengen. Ik rijd daarna door naar Albury waar ik 1 nachtje verblijf en dan weer door rijd terug naar 'huis' in Point cook.

Lieve Vervoortjes ik zie jullie snel!

xx vanuit Australië

  • 13 Januari 2015 - 18:53

    Papa:

    Ha Lisa, zou je als je weer in de gelegenheid bent wat fotos hier de site willen zetten voor de facebooklozen onder ons??? Thanks in advance.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Lisa

Actief sinds 03 Aug. 2014
Verslag gelezen: 231
Totaal aantal bezoekers 10220

Voorgaande reizen:

03 Augustus 2014 - 23 Juli 2015

Australië avontuur.

Landen bezocht: