The Great Ocean Road..<3<3 - Reisverslag uit Point Cook, Australië van Lisa Bremmers - WaarBenJij.nu The Great Ocean Road..<3<3 - Reisverslag uit Point Cook, Australië van Lisa Bremmers - WaarBenJij.nu

The Great Ocean Road..<3<3

Door: Lisa Bremmers

Blijf op de hoogte en volg Lisa

21 Augustus 2014 | Australië, Point Cook

Helloooo,

Great Ocean Road was meer dan GREAT...

Alle foto' s zijn bekeken, uitgezocht en ook velen verwijderd!
van ruim 600 foto's zijn er nu nog ruim 300 over.
De slechte kwaliteit foto's en de degene waar ik er meerdere van achter elkaar geschoten had zijn gewist!

Afgelopen zaterdagmiddag stonden Mariska en ik op het punt om te vertrekken richting Peter borough om de Great ocean road te gaan rijden.. tot ineens Julians mond open ging.. maar mama... ik wil mee met jou. Op dat moment besloten dat hij mee mocht en binnen 15 min waren ook zijn spulletjes gepakt voor de overnachting.

Daar gaan we dan, eerst nog even tanken en off we go.. wat had ik hier veel zin in!!

Onderweg even gestopt bij een information point voor folders ect. deze kon ik dan weer mee naar huis nemen om te showen. Eenmaal weer in de auto met de aardbeien op het dashboard richting Peter Borough.

Ik ga verder niet heel veel vertellen want dat kan ik ook niet ik ben 2 dagen sprakeloos geweest van alle mooie dingen die ik heb gezien!

Het was de hele rit zeker wel waard. Ik kan namelijk heel lang vertellen over hoe mooi het allemaal was maar daar hebben jullie niet veel aan.

iK plaats hier fotos en dan mogen jullie zelf kijken en genieten. Sommige van jullie hebben op facebook al een foto-impressie gehad van de 2 ongelofelijk mooie dagen.

het was in een woord AWESOME!!!!

After the great ocean road I fell even more in love with Australia! <3 <3 <3 <3


MIJN EXCUSES ALVAST... de foto's zijn met 2 verschillende camera's en telefoons gemaakt en vandaar dat ze ook een beetje door elkaar staan..
Het progamma dat de foto's upload van waarbenjij.nu kan ze niet veranderen qua volgorde... && aangezien het 95 foto's zijn duurt het uplaoden ook net even iets langer...

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Lisa

Actief sinds 03 Aug. 2014
Verslag gelezen: 180
Totaal aantal bezoekers 10207

Voorgaande reizen:

03 Augustus 2014 - 23 Juli 2015

Australië avontuur.

Landen bezocht: