it's bin a while.... whoops.. - Reisverslag uit Point Cook, Australië van Lisa Bremmers - WaarBenJij.nu it's bin a while.... whoops.. - Reisverslag uit Point Cook, Australië van Lisa Bremmers - WaarBenJij.nu

it's bin a while.... whoops..

Door: Lisa Bremmers

Blijf op de hoogte en volg Lisa

28 September 2014 | Australië, Point Cook

Hallo Allemaal,

Het is al even geleden.. I'm sorry!
a.s. dinsdag verblijf ik alweer 8 weken in Australie van de 4 die ik in eerste instantie ZOU blijven..

Inmiddels.. Verhuisd, Gesetteld, weer internet en wat leuke tripjes gehad!

Woensdag avond 17-9 heeft mariska de "cadeautjes" koffer van marco ingepakt die donderdag 18-9 naar ned. is vertrokken.. voor een bruiloft, familie bezoek, en een tripje rome...

Wat hebben wij gelache om.. de "cadeautjeskoffer" was 2 keer zo groot (&PROPVOL) dan het koffertje waar al marco's spullen in zaten voor 2 weken!

Hier zit ik nu midden in een vakantie van 2 weken! De dagen bestaan vooral uit leuke dingen doen met de boys! af en toe met mariska als ze vrij heeft!

Vorige week zondag heb ik GENOTEN van mijn 22e verjaardag!
s'-morgens een serenade op bed van de boys en lieve cadeautjes van de familie!

Om 8.00uur aussie tijd en 00.00 uur nl tijd heb ik met de hele familie gebeld via Skype! Thuis werd papa's 50e verjaardag "klein" gevierd dus een gros van mijn familie en vrienden van pap en mam bevonden zich in melick op de wienkeskoel. Heeeel gezellig toch iedereen weer even gezien en gesproken te hebben!

Ik wil trouwens iedereen even bedanken die bijgedrage heeft aan mijn wonderschone cadeau dat richting Australei komt!
Ik krijg een nieuwe lens voor mijn camera aangezien de andere het niet meer doet zoals het hoort.

Daarna vertrokken richting Melbourne City om naar de Melbourne zoo te gaan! Wat een mooie maar vooral een grote dierentuin in dik 4 uur lopen hebben we nog niet eens de helft van de dierentuin gezien!!
So... Melbourne zoo; Wel'll be back! haha

Deze week ben ik met de boys naar een speeltuin geweest maar..
wat een gedoe.. ik heb me rot gezocht naar de speeltuin 2 keer mis gereden en uiteindelijk met mariska op de speaker de speeltuin gevonden en genoten van het heerlijke weer!

Samen met mariska zijn we naar het strand geweest en ook hier lekker genoten van het zonnetje en een lekker ijsje! Een heerlijk lui dagje dus!

Dit weekend zijn we gaan kamperen bijna aan het strand. Het was een mooie camping met het uitzicht op de baai van een rivier! Naar het strand hebben we hooguit 10 minuten gelopen en daar stonden we met de voeten in het water heerlijk!

Gister avond lekker lekkere fish'n chips gegeten en optijd gaan slapen. Vanmorgen ontbeten in de tent aangezien het buiten keihard waaide. Plan was dan ook eigenlijk om nog een dagje strand te pakken maar vanwege de wind hebben we dat maar hebben afgeblazen!
Op het gemak terug gereden naar Point cook waar we nu helemaal niets meer gaan doen!

Oohja nog een leuke mededeling! Ik ben een tripje naar Sydney aan het plannen voor 3 weken. Het plan is om half December te vertrekken. Hiervoor ga ik opzoek naar een leuk autootje dat ik ga kopen om zo zelf de reis te maken aangezien het huren bijna net zo duur is en van een gekocht autootje heb ik dan ook iets langer plezier!

Nu is iedereen weer op de hoogte! Tot snel allemaal:)
xxxxxxxx vanuit Point Cook, Australie

De foto's worden in een aparte link erbij gezet vanaf nu aangezien ik het maximale aantal foto's heb gepost op deze site... Beetje jammer

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Lisa

Actief sinds 03 Aug. 2014
Verslag gelezen: 227
Totaal aantal bezoekers 10210

Voorgaande reizen:

03 Augustus 2014 - 23 Juli 2015

Australië avontuur.

Landen bezocht: